Klientu meklēšanas āķis

25/06/2009

Vai kāds ir mēginājis atrast jaunus klientus un piesaistīt savam uzņēmumam? Protams ir. Grūti? Jā! Zemāk mēģinu izlikt savu āķi datortehnikas apkalpošanas piedāvājumam 🙂
1307

Lietas ko vajag saprast pirms iet pie klienta:

1. Kas es esmu un ko varu piedāvāt?
-Esmu darbīgs sisadmins un varu piedāvāt datoru attālināto un klātienes apkalpošanu.
2. Kapēc klientam ir vajadzīgs Tavs pakalpojums?
-Jo viņš bez šī pakalpojuma zaudē naudu.
3. Kapēc tieši Tavs piedāvājums, nevis kāda IT giganta vai kaimiņu puikas?
-Man ir pilna pārliecība, ka spēju labāk un ātrāk novērst klapatas ar datortehniku.
4. Ko klients iegūs?
-Protams… naudu. Naudu, kuru ietaupīs savlaicīgi novēršot.. teiksim cietā diska datu pazušanu.
5. Kapēc man to vajag?
-Jo vēlos darīt to kas man patīk un pelnīt.
6. Kā noslēgt līgumu/vienošanos?
-Jāsarunā tikšanās un šis viss paplašinātā formā jāizrunā ar klientu. E-pasti, telefona zvani… tas viss der tikai priekš tikšanās nozīmēšanas.

Lūk tādas pārdomas par dzīvi…
Ja kādam nepieciešama palīdzība IT jautājumos droši kontaktējiet ar mani 🙂
28668848
Kaspars

3 Responses to “Klientu meklēšanas āķis”

  1. KEX Says:

    zbiss 😀

  2. sdrāv pieciešams Says:

    nē, iemācies pareizi rakstīt vispirms. vismaz

  3. Kloons Says:

    Kuru tieši vārdu? 🙂


Komentēt

